Ragnar Kruse Madsen - Årets Ildsjel

Postet av Rolf Gundersen den 12. Mai 2017

Ragnar Kruse Madsen, FIF og Terje Heen, Fredrikstad Turnforening ble nylig kåret til Årets Ildsjel av Østfold Idrettskrets med begrunnelsen: - De har gjort en formidabel på flere plan i norsk idrett. Deres innsats og verv har vist forankring i NIF’s verdier: “Idrettsglede, fellesskap, helse og ærlighet. Dette ved å være engasjert og interessert i sitt arbeid”.

Ragnar Kruse Madsen har i en mannsalder vært aktiv i FIF og har hatt en rekke verv og engasjementer rundt ulike prosjekter. Han har vært leder i 20 år inntil han ga seg i februar i år.

Terje Heen startet sitt arbeid i Fredrikstad Turnforening og har gjennom 60 års frivillig innsats, vært engasjert i klubb, krets og forbund.

Under Idrettskonferansen 5. mai ble begge overrakt diplom, blomster og en sjekk på 5.000 kroner som erkjentlighet for den innsatsen de har lagt ned.