Velsmurt årsmøte

Postet av Fredrikstad IF den 8. Feb 2018

Fra venstre: Lars Erik Olsen, Tore Bjørnetrø, leder Helge Sandvik, Svein Jansen, Bredo Glomsrød, Ulf Reffsgård og resten av de tillitsvalgte, tok gjenvalg på årsmøtet til FIF

Årsmøtet i FIF ble effektivt avviklet på snaue 2 timer inklusive pause. Hele styret med Helge Sandvik som leder, ble gjenvalgt uten motforslag. Årsberetningen vitner om bred idrettslig aktivitet. Regnskapet viste sunn drift og et pent overskudd. FIF har som målsetting å være en av de beste friidrettsforeningene i Norge ved å arbeide bredt med å legge treningsforholdene til rette og ha et godt aktivitetstilbud til medlemmer i alle aldre. Spesielt er foreningen opptatt av å ta vare på bygg og anlegg, og å utvikle mulighetene for innendørs trening i vinterhalvåret. På årsmøtet ble det delt ut hedersbevisninger til medlemmer.

Protokoll

Årsberetning (vedtatt)

Rolf B. Gundersen (tekst og foto)