Æresmedlem Ulf Reffsgård

Postet av Tore Bjørnetrø den 29. Sep 2021

Under jubileumsstevnet ble Ulf Reffsgård utnevnt til æresmedlem i FIF. Leder i FIF, Helge Sandvik, overrasket Ulf med utnevnelsen, men den er vel fortjent.

Æresmedlem

Ulf Reffsgård har vært aktiv innen FIF siden midt av 1980 tallet.

Hans har gjort en enestående innsats og vi kan nevne noe.

Startet med K-joggen og FIF-trim. Aktiv i dugnad under FIF-husets utvidelse 1992/1993. Deltatt i husstyret fra 1998, kretsdommeraspirant i 1999.

Så har det bare øket med aktivitet. Medlem av hovedstyret i en årrekke. Leder for Arrangekomiteen, Forbundsdommer og kursholder for dommere. Stevneleder for alle FIF sine stevner og løp. Deltar på alle dugnader og er også trimleder. Medlem av Seniorlauget og ansvarlig for laugets OL leker.

Ulf er en "JA" person og Fredrikstad IF gratulerer med utnevnelsen og håper vi får glede av Ulf i mange år framover.