Seniorlaugets honnør til Amanda og Anders

Postet av Fredrikstad IF den 17. Des 2018

Seniorlaugets honnør til Amanda Bakker Knudsen

Amanda har vært lenge i FIF og satser aktivt på friidrett. Hun viser et stort engasjement og er en sterk bidragsyter til det positive miljøet i ungdomsgruppa. Amanda stiller opp som instruktør på Friidrettsskolen og er et forbilde for de yngste. Hun tar et tak når det er dugnad og er gjerne funksjonær under arrangementer. En positiv ungdom som fortjener en honnør.

Seniorlaugets honnør til Anders Holmskau Karlsen

Anders er en inkluderende og positiv bidragsyter til FIF-miljøet. Han er omgjengelig, hyggelig og trivelig å være sammen med; en “likandes kar” med smilet på lur.  Anders er pliktoppfyllende og treningsvillig og slett ikke redd for å ta i et tak.. Han er alltid innstilt på å yte sitt beste i konkurranser og på trening. En honnør er virkelig på sin plass.

Seniorlaugets Honnør er en oppmerksomhet som deles ut hvert år til utøvere som har bidratt positivt i klubbmiljøet. Ikke nødvendigvis basert på resultater alene, men på en totalvurdering ut fra sosial innstilling og innsats i klubbarbeidet.

Rolf B. Gundersen (tekst og foto)