Leders hjørne 17/2-19

Postet av Fredrikstad IF den 18. Feb 2019

Hei alle medlemmer i FIF

FIF har avviklet sitt årsmøte og valgt sine tillitsvalgte for 2019. Jeg har på nytt vært så heldig å få lede foreningen videre nok et år. Nesten hele styret har valgt å bli sittende og jeg tolker det som at vi har en forening som har god stabilitet. Det betyr at vi har et styre som har rutine med å drifte klubben. Men som jeg alltid påpeker så er det ute i treningsgrupper blant aktive og trenere vi blir målt på aktiviteten. Alt tyder på at også dette fungerer bra og at FIF er et godt sted å være. Fredriksstad Blad skriver at FIF er en av de mest veldrevne klubber i byen og det skal vi ta til oss.

Innendørssesongen er i gang og jeg legger merke til at våre utøvere hevder seg godt. Det var stort at Anniken Aarebrot tok bronse i senior NM på 800 m. Tyrvinglekene ga oss også svar på godt treningsarbeid med mange gode plasseringer og tider. Klubbrekord innendørs på 200 m av Kristoffer Persen og 1. plasser til Ida Breigan er noen av resultatene som legges merke til. Jeg kunne nevnt mange flere, men i fare for å glemme noen så nøyer jeg meg med og gratulerer trenere og aktive med gode resultater og fremganger.

Neste store arrangement for oss er nå Fredrikstad løpet 31.03.2019. Her trenger vi mange hjelpere til å få arrangementet i havn. Vi trenger vakter i gatene og drikkestasjonen. Jeg håper mest mulig kan stille opp. Etter Fredrikstadløpet så står Glommaløpet for tur 11. mai. Så merk dere datoene.

Helge Sandvik

Leder Fredrikstad IF