FIF stilte med syv lag under Østfoldstafetten - gull til damelaget

Postet av Fredrikstad IF den 30. Apr 2015

Fra venstre står Rebecca Marsell, Hanna Mostad Hauge, Nora Wold og Marlen Aakre

Det ble nok en seier til FIF sitt damelag under Østfoldstafetten 2015.
På herresiden ble det til slutt en 2.plass, mens blant de yngste lagene ble det ingen pallplasseringer denne gang.
FIF stilte totalt med syv lag, som var et guttelag mer enn vanlig.
På FIF sitt damelag stilte: Marlen Aakre, Hanna Hauge, Rebecca Marcell, Nora Wold, Nadin Ohla, Madelen Andersen, mens på herrelaget stilte:
Thomas Svendsen, Tobias Lien, Fridjof Sandberg, Ulrik Langvik, Vetle Blekken, Viktor Martinsen, Sondre Skaug.
I veteranklassene var det kun Varteig, som stilte med et veteranlag.

Resultater Østfold Stafetten

Jenter(Klasse 3)

1. VarteigIL 1. Lag - 8.44.7

(Henriette F. Olsen, Signe Ludvigsen, Ingrid F. Kullerud, Frida Kullerud, Stine Wangberg, Sofie Sulusnes)