FIF-dagen 2016 - Velkommen til FIF-huset mandag 10 okt kl 1700

Postet av Fredrikstad IF den 9. Okt 2016

Mandag, 10. oktober feirer vi FIF-dagen ; et felles arrangement for hele klubben. Klubben har 120-års jubileum i år.

Vi ønsker alle medlemmer og foresatte velkommen til en uhøytidlig aktivitetsløype i området rundt FIF-huset.
Barna går i grupper på fire, fra samme årstrinn. Trenere/oppmenn hjelper til med laginndelingen.
Klassen 6-11 år jogger/går kort løype, mens gruppene fra 12 år og oppover løper lang løype. De yngste gruppene har en voksen på laget – helst en foresatt.
Det blir premiering til beste lag i klassen 6-11 år og i klassen 12 år og oppover.
Det vil være servering av pølser, saft og kaffe ved FIF-huset.

Arrangementet erstatter all ordinær trening denne dagen.

Da det er mange medlemmer og trangt om parkeringsplassen ved FIF-huset, oppfordres alle til å parkere ved Stjernehallen og gå derfra til FIF-huset.

Oppmøte: FIF-huset, Åsebråtveien 42.
Tid: 17.00 til ca. 18.30