Medlemsbrev

Postet av Fredrikstad IF den 26. Feb 2022

Hei alle sammen!

Årsmøtet i FIF ble gjennomført 10. februar og der ble jeg valgt til leder etter Helge. Jeg får igjen takke for tillitten. Helge var leder i 5 år og gjorde en stor innsats for oss. Så igjen tusen takk til Helge!

Jeg har også tenkt å gjøre en innsats og så får tiden vise hva vi klarer å få til i styret, i grupper, utvalg og komiteer og sist men ikke minst hva oppmenn, trenere og trimledere får til. Vi er her alle for medlemmene, men det er viktig å huske at vi jobber for FIF på fritiden. Enkelte får en liten godtgjørelse, men alle er idealister som er glad i friidrett.

Jeg håper alle bidrar til at jobbene våre går greit – betaler kontingent og trening-/trimavgift ved forfall, stiller på dugnad/loddsalg, deltar når vi har arrangement og bidrar til driften av foreningen. Jeg håper også dere setter pris på trenere/trimledere ved å være positive og eventuelt konstruktive i tilbakemeldinger. Og tilbakemeldinger gjør oss bedre.

Det blir spennende å følge den idrettslige utviklingen. Nå, når koronarestriksjonene forhåpentligvis er over, håper jeg vi får mange nye personlige rekorder og gode resultater i stevner og løp etter all trening som legges ned.

Stå på og lykke til framover! Vi sees.

Hilsen Tore B