Østfoldstafetten resultater

Postet av Fredrikstad IF den 27. Apr 2022

Østfoldstafetten gikk av stabelen tirsdag 26.04 rundt 2.dam/FIF-huset.

Startskuddet på Jenter 11-16 (venstre) og Gutter 11-16 (høyre)

Startskudd på Kvinner og Menn (venstre) og målgang (høyre)

I Menn og Kvinner klassen stilte bare FIF med lag. Herrelaget besto av Vetle Gullaker, Didrik Grøm, Fredrik Pinås, Ola D. Johannesen, Mikael Storli Tomasli og Tobias Lien. De løp inn på tiden 7.28.8. Damelaget besto av Emma S. Bekkevik, Astrid Reknes, Leah Strand, Nora Wold, Marlen Aakre og Karine Magnussen. De løp inn på tiden 7.45.8.

I Jenter 11-16 stilte fire lag. Resultatet ble som følger:

1. Sarpsborg IL - 8.22.2
(Vilde Fredriksen, Hanna Fosserud, Klara Prøitz, Malin Solberg, Astrid Finnestad, Matea Sommerfeldt)

2. Fredrikstad IF 1 - 8.58.5
(Ingrid Westberg, Ella F. Solvang, Hermine Ellefsen, Tuva Anstensen, Aurora Ellefsen, Sofia S. Johansen)

3. Moss IL - 9.38.6
(Julie-Sofie Enga, Thea Karlsen, Olivia Hermansen, Christina Kristensen, Vår Gjerstad, Norah Arnesen)

4. Fredrikstad IF 2 - 9.45.3
(Anna F. Solvang, Tiril Hansen, Emma Carlsen-Wammlie, Luna Stang, Hedvik Bossum, Julie K. G. Grüner)

I Gutter 11-16 stilte fire lag. Resultatet ble som følger:

1. Sarpsborg IL 1 - 7.52.7
(Adrian Monkvik, Mats Bäckstrøm, Kristoffer Kottum, Henrik Schrøder, Fredrik Bjercke-Johansen, Wilmer Bjørnstad)