Medlemsbrev

Postet av Tore Bjørnetrø den 9. Okt 2022

Da nærmer sesongen seg slutten og vi har hatt mange gode resultater som tidligere er omtalt på hjemmesiden. Vi har sikkert flere gode resultater som ikke er omtalt, men mange har grunn til å være fornøyd med sesongen. Vi har også mange resultater som for den enkelte er veldig bra enten det er personlig framgang og personlig rekord eller at det er at man fortsatt fullfører skogsløp/gateløp eller maraton. Jeg er veldig godt fornøyd med innsatsentil FIFerne og vil samtidig rette en takk til trenerne.

Vi har også arrangert både Craft karusell og Fredrikstadmarka rundt, Markatier'n og barneløp på en veldig bra måte. Dette er jeg også veldig godt fornøyd med.

Nå ser vi fram til klubbmesterskap og Fredrikstadmaraton og trening med tanke på neste sesong.

FIF-lotteriet kommer snart og vi håper å selge lodder for kr 70 000,- og jeg håper de som får loddbøker selger sin del. Dette betyr mye for å holde andre avgifter på det nivå vi har i dag.

Hilsen Tore B