God Jul !

Postet av Tore Bjørnetrø den 23. Des 2022

Jeg ønsker dere alle en god og fredfull jul og håper dere tar dere tid til å trene i hele desember.

Styret holder nå på med forberedelser til neste år. Vi utarbeider budsjett som vedtas på årsmøtet 9. februar. Vi skriver årsberetning og avslutter regnskapet for 2022. Valgkomiteen er godt i gang med å finne kandidater til alle verv vi skal besette på årsmøtet. Noen ønsker å fortsette mens andre har gjort sin innsats for denne gang. Uansett vil jeg takke alle tillitsvalgte for innsatsen gjennom året.

Jeg vil også takke trenerne som møter opp på trening etter trening og bidrar til at vi kan ha et idrettstilbud til utøverne våre. Så vil jeg takke alle aktive for innsatsen og prestasjonene som er oppnådd gjennom året og håper at fremgangen fortsetter. Samtidig vil jeg takke oppmenn for deres innsats for gruppene.

Vi ser også at FIF-trimmen ikke bare driver med trim, men konkurrerer og representerer FIF på en fin måte. Takk til trimlederne og alle medlemmer for både resultater, støtte ved arrangementer og at dere lager et godt miljø.

Takk også til alle medlemmer, foreldre og foresatte som bidrar på alle mulige måter slik at FIF fortsatt kan drive friidrett og gi et godt tilbud til alle som ønsker det.

Riktig god jul og godt og fremgangsrikt nytt år !

Hilsen Tore B