FIF takker avgåtte styremedlemmer for innsatsen

Postet av Fredrikstad IF den 9. Feb 2023

Fire medlemmer av styret gikk av på årsmøte og de fikk sine velfortjente blomsterbuketter.

Fra venstre: Kasserer Guri Sandnes (2 år), Styremedlem/arrangement Ulf Reffsgård (21 år) og styremedlem/ungdomsrepresentant Jamila Isman (1 år). I tillegg gikk Tor Øivind Ødegård av som styremedlem/leder idrett (2 år).

Det nye styret i FIF etter årsmøte 2023:

STYRET

Leder                                           Tore Bjørnetrø                                      (gjenvalg)

Nestleder                                     Fredrik Åsle                                          (gjenvalg)

Sekretær                                      Lars Erik Olsen                                     (gjenvalg)

Kasserer                                      Jørgen Gurandsrud                                (ny)

Styremedlem                              Svend Persen (Idrett)                              (ny)

Styremedlem                              Thorstein Haugen (Trim/finans)              (gjenvalg)

Styremedlem                              Pål Erik Jensen (Barneansvarlig)            (gjenvalg)

Styremedlem                              Helge Sandvik (Arrangement)                 (gjenvalg)

Styremedlem                              Didrik Grøm (Ungdomsrep.)                    (ny)

Styremedlem                              Christin Marie Gulaker                            (gjenvalg)