Dugnad sammen med Bambusa – god kvalitet og rimelig pris!

Postet av Tore Bjørnetrø den 26. Feb 2023

FIF trenger inntekter for å holde medlemskontingent og treningsavgift på lavest mulig nivå uten at det går utover tilbudene våre. Vi håper dere tar utfordringen med å selge (kjøpe) sokker i uke 10.

Medlemmene som deltar i dugnaden får utlevert familiepose (5pk sokker).

I familieposen finner man:

Dressokker one-size (38-45).                         Ankelsokker one-size (36-44)

Det blir opp til medlemmene og dens familie om de vil beholde sokkene i sin egen husholdning, eller velge å selge produktene til venner/familie. Sokkene er også godt egnet som gaver!

Oppmenn/trenere/trimledere vil skaffe oversikt over hvor mange som vil ha en familiepose i hver gruppe. Noen vil kanskje dele en pose med andre? Noen vil kanskje ha to familieposer. Oppmenn melder dette til Thorstein Haugen (lorhau@online.no eller 901 22 434) Dersom du ikke er i en gruppe kan du bestille familiepose direkte fra Thorstein, slik jeg har gjort.

Salgsuke er uke 10. Thorstein må ha oversikt over antall i løpet av uke 9 for å avtale utlevering av posene.

Innbetaling til vipps 12681 eventuelt konto 6105 05 30921 innen  10/3-2023
 Vi håper å unngå retur, men frist for retur er 13/3-2023

SALGSTIPS:

-  Alle trenger strømper. Det er lett å selge og gøy å kjøpe!

-  Perfekt som gave og med lekker innpakning

-  Bambusasokker av beste kvalitet for tørre og luktfrie føtter

Behov for hjelp? Ta kontakt med oss på lorhau@online.no eller tlf 901 22 434 hvis du har spørsmål eller ønsker flere sokker.

Takk for sportslig innstilling til en økonomisk dugnad for klubben.

Et bilde som inneholder tekst

Automatisk generert beskrivelse

Tore Bjørnetrø