Fakturering av medlemskontingent

Postet av Stig Andresen den 19. Mai 2021

Nå skal de fleste ha fått faktura for medlemskontingent for 2021. For de som opprettet e-faktura sist gang de fikk faktura vil den komme rett i nettbanken og kan godkjennes der. For alle andre følger dere anvisningen som står på fakturaen, den ligger som en link nederst på eposten dere fikk. Legg merke til at betalingen går til Buypass AS og ikke til FIF, bruk alltid KID som står oppgitt. Hvis det er noe feil med fakturaen så send epost til stig.andresen@icloud.com så skal jeg rette medlemskapet. Hvis du feks mener at du skal ha familiemedlemskap må vi vite hvem du er i familie med så vi kan koble riktige familiemedlemmer sammen. Treningsavgift vil bli fakturert separat og vil komme i løpet av juni.