Ingrid Linn Nordahl er tatt ut på juniorlandslaget

Postet av Fredrikstad IF den 25. Aug 2015

Ingrid.JPG

Kommende helg skal Ingrid Linn Nordahl løpe 4x400m stafett for Norge under den nordiske juniorlandskampen og nordisk mesterskap, samt nordisk mesterskap i kappgang på bane i Finland, Espoo 29.-30.august. Norge skal kjempe mot Sverige, Island/Danmark og hjemmelaget Finland, så det skal bli spennende å følge Ingrid og Norge i den nordiske juniorlandskampen.
Dette blir for øvrig andre gang Ingrid Linn representere Norge denne sesongen, siden hun også deltok under EM U20 i Eskilstuna på 4x 400m stafett tidligere i sommer. Den gang ble Ingrid Linn historisk ved å være med på å slette en gammel rekord på 4x 400m stafett. Ingrid var satt opp på siste etappe for Norges lag under EM U20, der laget løp inn på 3.38,98, mens den gamle rekorden fra 1983 var på 3.40,44.

Les mer på friidrett.no