Medlemsbrev

Postet av Fredrikstad IF den 21. Mai 2022

Hei igjen!

Arrangement
Vi har på kort tid arrangert flere gode løp og stafetter og fått mange gode tilbakemeldinger. Til alle som har bidratt på Østfoldstafetten, Glommaløpet, Henning Olsen løpet og Tinestafetten - Tusen takk for innsatsen!

Trening
FIF har allerede tidlig i sesongen fått flere gode resultater i løp og stevner og det viser at trening er viktig. Vi hadde 13 utøvere på treningssamling sammen med Moss IL i Grimstad, enkeltutøvere har deltatt på trening i krets- og forbundsregi og vi deltar med mange på Lerøy samlinger. Samtidig er treningene i FIF fra uke til uke viktige for å få fremgang. Takk til trenerne for innsatsen dere gjør!

Få med flere
For meg ser det ut som dere trives godt i FIF og dere er de beste til å få med flere på trening, enten det er FIF-trim, ungdoms- eller barneidrett. Vi ønsker oss flere medlemmer!

Konkurranser
Jeg håper vi får med mange deltakere på stevner og løp framover. Det er gøy å konkurrere, møte jevnaldrende fra andre klubber og se fremgang i resultatene. Vi skal blant annet delta på Fjellmaraton på Beitostølen, Romerikslekene, Craftkarusell, NM i Trondhjem og jeg vil oppfordre dere til å melde dere på og delta der det er mulig. Oppmenn koordinerer kjøring selv om det er fint å ha med egne foresatte også.

Lykke til framover i sesongen!

Hilsen Tore B