Nå kommer medlemskontingenten!

Postet av Fredrikstad IF den 4. Jan 2023

I løpet av noen dager vil alle medlemmer i FIF få tilsendt Medlemskontingent for 2023. Kontingenten er det samme som i fjor og vil bli tilsendt på epost og skal dukke opp i minidrett. Avsender vil være medlemskontingent@fredrikstadif.no. Hvis du av en eller annen grunn ikke mottar denne på epost, vennligst sjekk eventuelle spam-filter først. Deretter; vær vennlig å sende en melding til stig.andresen@icloud.com eller SMS til 900 80 492, så vi kan få rettet opp i epostadresse eller andre feil. Fredrikstad IF setter pris på at du betaler innen tidsfristen og bruker kid og kontonummer som står på faktura.

Samtidig ber vi om at de som har fått purring for utestående for 2022 betaler omgående slik at våre tillitsvalgte slipper å bruke av sin fritid til å purre mer.

Vi vil også gi en påminnelse om betaling av lisens for de aktive. Det er viktig at de aktive har dette i orden i forhold til forsikringen, som lisensen dekker.

Trenings- og trimavgift sendes ut rundt påsketider (tidlig i april).