Medlemsbrev - takk for fornyet tillitt

Postet av Fredrikstad IF den 11. Feb 2023

Årsmøtet er gjennomført og jeg vil takke alle som har bidratt i året vi har bak oss. Fredrikstad IF er det vi til enhver tid gjør foreningen til og jeg vil også takke de som fortsetter i verv og de som er nye i styret og utvalg for at dere er villige til å bidra framover. Dette gjelder selvfølgelig også trenere, oppmenn, engasjerte foresatte og medlemmer for øvrig - takk!

I september vedtok styret innholdet i Håndbok for Fredrikstad IF og denne skal nytt styre evaluere og eventuelt justere. Hensikten er fortsatt at den skal beskrive hvordan vi gjør ting i FIF og jeg ønsker innspill fra alle om emner som mangler, om tekst som kan/bør revideres eller andre tips/forslag til neste utgave. Bruk gjerne post@fredrikstadif.no for tilbakemeldinger.

Innendørssesongen er i gang og vi har allerede oppnådd særdeles gode resultater og jeg sier lykke til videre alle sammen! Husk at det viktigste er personlig forbedring/framgang - så kommer resultatene etter hvert.

Hilsen Tore B