Velkommen til ny hjemmeside

Postet av Fredrikstad IF den 28. Apr 2015

Les om hjemmesiden og hva som er nytt - lett å bidra.

Fredrikstad IF har valgt idrettenonline som ny leverandør av hjemmesideløsning etter at KlubbenOnline termineres til sommeren.

www.fredrikstadif.no peker nå til denne siden, og det er link til vår gamle side til høyre på startsiden. Vi viderefører mye fra gammel side, men mye er nytt.

Det er bare å leke seg med menyen og sidene med informasjon, og finne ut hva som ligger hvor. Kommentarer til den nye siden tar vi gledelig imot på info@fredrikstadif.no

Det som er nytt på denne siden er at hvert medlem har sin egen bruker. Du logger deg inn med e-post adressen. Med denne brukeren kan du blant annet skrive blogginnlegg. Disse innleggene kan vi videre publisere som en nyhetsak, på denne måten blir det lettere for alle å bidra. Blogginnlegg kan man finne til høyre på startsiden under "Mest leste/siste innlegg". Du kan også nå kommentere på innlegg/nyhetsaker.

Vi har en instagram konto, @fredrikstadif, hvor vi publiserer bilder av hva som skjer i klubben. Vi har også en hashtag, #fredrikstadif, den kan brukes på FIF relaterte bilder. Disse bildene vil da syntes til høyre på startsiden.
Vi fortsetter med Facebook, følger du oss ikke der finner du siden vår til høyre på startsiden.