Årsrapport 2015 - god sesong for FIF i årets lagserie

Postet av Fredrikstad IF den 6. Jan 2016

Plasseringene i NFIFs lagserie viser i år at kvinnene endelig klarte å beholde sin plass 1.divisjon med sitt 1.lag, mens 2.laget rykker 43 plasser oppover i 3.divisjon.
Herrene rykket opp til 2.divisjon etter å ha forbedret resultatet fra året før med over 1200 poeng. 2.laget gikk oppover med 23 plasser, mens 3.laget endelig kom tilbake i seriesystemet igjen, der minstesummen for resultat er 5000 poeng.

Dette skriver forbundet om FIF sitt kvinnelag:
Fredrikstad lå på nedrykksplass underveis i sesongen, men de sørget for god seriemobilisering og passerte lagene foran. Fredrikstad reddet plassen med sitt stevne to dager før serieperioden ble avsluttet.
Herrelag: Fredrikstad gjennomførte en fin seriedugnad i oktober, og ble belønnet med opprykk fire år siden sist.

Lagserien 2015

Her ligger årets rapport fra statistikkansvarlig Tormod Eriksen:

Årsrapport Fredrikstad IF 2015