Seniorlaugets honnørpris 2016

Postet av Fredrikstad IF den 20. Des 2016

Seniorlaugets honnør til Camilla Roos (bildet) og Jørgen Høiden under juleavslutningen.

Seniorlauget i FIF benytter anledningen ved juleavslutningen til å hedre utøvere som har ytet ekstra innsats eller oppnådd framgang og gode resultater i løpet av året. To medlemmer ble satt pris på i år.

Camilla Roos (19) er tidligere aktiv utøver som har vært med i FIF siden barneidretten. Nå har hun tatt steget videre og blitt en meget populær trener for de yngste i foreningen. Der legger hun ned en verdifull innsats og sørger for rekruttering der vi trenger det mest.

Jørgen Høiden (19) er også et mangeårig medlem i klubben. Han er målbevisst og strukturert i sine bestrebelser etter å bli en bedre utøver. Med bestenoteringer på 400 meter flatt og hekk og medaljer i mesterskap, har han hatt solid framgang og nådd sine mål i 2016. Han er også tildelt Seniorlaugets Idrettsstipend for 2016 på kr. 7.500.