Bambusadugnad i Fredrikstad IF

Postet av Fredrikstad IF den 29. Jan 2024

Da er dugnaden i gang. Dersom du ikke har fått SMS og ønsker å kjøpe artikler eller selge disse, så sender du melding til tore.bjornetro@gmail.com og ber om å bli med.

Dugnaden er en viktig inntektskilde for FIF.  Målet med dugnaden er å samle inntekter for å kunne holde treningsavgift og egenandeler så lave som mulig.

Målbeløp vises i appen og er basert på at hvert medlem selger 5 produkter eller mer.

Medlemmene laster ned Bambusa fra App Store / Play Store. Dugnaden vår dukker automatisk opp og dere kan registrere deres salg i appen.

I denne digitale dugnaden finner du Bambusa favoritter til hele familien. Hvert produkt vi selger gir oss en fortjeneste på 110 kr, uansett salgspris.

Sorte sokker og ankelsokker kjøpes/selges i pakker på 5 / 7 par - ikke pose som i fjor. Det blir opp til medlemmene og dens familie om de vil bestille produkter til sin egen husholdning, eller velge å selge produktene til venner/familie/naboer.

FRISTER:

• Alle må ha lastet ned appen i uke: 5
  • Salget lukkes: 16. februar 2024
  • Frist for betaling til klubben: 19. februar 2024 til 6105 05 30921
  • (produktene utleveres i uke 10)

Behov for hjelp? Ta kontakt med oss på lorhau@online.no eller tlf. 901 22 434 hvis du har spørsmål.

Takk for sportslig innstilling til en økonomisk dugnad for klubben.

Fredrikstad IF
Et bilde som inneholder symbol, logo, Font, lineAutomatisk generert beskrivelse