Årsmøte Fredrikstad IF - Raskt og greit årsmøte, der nærmest alle verv ble besatt.

Postet av Fredrikstad IF den 8. Feb 2024

Årsmøtet til Fredrikstad IF gikk raskt og greit for seg. FIF har god økonomi og nesten samtlige verv ble besatt. Under årsmøte ble flere av medlemmene hedret.
På bildet ser vi fra venstre de som fikk tildelt årets beste utøverpriser etter Serie-/Tyrvingtabellen): Nora Wold, Thor Adam Morados Alfheim, Pelle Ihlebæk Haugarvoll, Carl Henrik Breigan, Nora Heiberg-Aubert,Luna Andrine Stang og Marlen Aakre ( Kristoffer Persen og Dina Rosenvinge Aasen var ikke tilstede ved utdelingen)

Blomster til årets gullvinnere under norske mesterskap:
Freia Skaset, Nora Wold og Marlen Aakre
(Jamila Isman, Dina Rosenvinge Aasen, Emma S. Bekkevik og Ida Breigan var ikke til stede ved utdelingen)

Styrets innsatspremie 2023
Lawrence Pupo – treneren har 204 ganger stilt opp for FIF og det er flere dager enn Lawrence ikke har stilt opp. 204 er altså 56% av dagene i 2023.

FIF-Fortjenestemedalje ble delt ut til Helge Sandvik for sin innsats for FIF
Se egen artikkel om: Helge Sandvik

Utnevnt til Æresmedlem ble Lars Erik Olsen for sin innsats for FIF

Se egen artikkel om: LEO