Trivelig klubbmesterskap

Postet av Fredrikstad IF den 17. Sep 2018

Det ble en trivelig kveld på Lisleby da FIF arrangerte åpent klubbmesterskap. Sentralidrettsanlegget viste seg fra sin beste side med hyggelig sensommer-temperatur og gunstige vindforhold. Det ble et yrende liv da “ungdommer” i alderen 6 år til senior satte hverandre i stevne. FIF bekreftet sin posisjon som sprinter-klubb med utmerkede resultater og personlige rekorder. De yngste mellomdistanseløperne fosser fram og flere følger etter. Mange forsøkte seg i uvante øvelser som tresteg, kule og spyd. Flere som ikke hadde tatt i redskaper på en stund prøvde seg og hadde det riktig moro. Eldstemann drar seg mot seksti, men hva gjør vel det når alt er gøy. Med dette stevnet ble det satt punktum for i år. Etter et par-tre rolige uker blir det full satsing igjen mot ny sesong. Vi lar et bilde av løpsglade ungdommer på  mixed 800 m være representanter for mye fin idrett i klubbmesterskapet.

Av Rolf B. Gundersen (tekst og foto)

Se resultater: Resultatliste - Komplett klubbmesterskap 2018.pdf