Banetreningen har startet
Postet av Fredrikstad IF den 6. apr 2019

Anlegget viste seg fra den innbydende siden da FIF startet utetreningen på Lisleby denne uken. Over hundre våryre ungdommer koste seg i rene sommertemperaturer. Alle grupper fikk gjennomført effektive treninger på etterlengtet underlag. Nå på vårparten står først Østfoldstafetten for døren kommende uke i Halden. Den etterfølges av den tradisjonelle påske-treningsleiren i Gøteborg. Deretter venter terrengløp og klubbmesterskap før banesesongen starter i mai.
Av Rolf B. Gundersen (tekst og foto)



Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Fredrikstad IF
Fartsfylt helg under Tjalvelekene
31.05.2026
Deltagerrekord og bra tider i Glommaløpet
31.05.2026
To medaljer under NM/UM mangekamp
25.05.2026
Karusellstevne på Lisleby
21.05.2026