Medlemsbrev

Postet av Fredrikstad IF den 19. Apr 2022

Hei alle sammen!

Da er påska vel overstått for de fleste og mange har trent også disse dagene. Bra!

Vi har arrangert Fredrikstadløpet og det var gledelig å se at mange medlemmer løp på gode tider på både 3000m og 5000m hvor dameklassen ble vunnet av en tidligere FIF-løper. Vi har arrangert KM i høyde og lengde uten tilløp og det var første stevne i Østfoldhallen. Også her gjorde flere medlemmer det bra og det var flere gode resultater som kommer høyt opp i NFIFs innendørsstatistikk.

Flere av våre aktive ungdommer drar sammen med Moss på treningssamling i Grimstad til helgen og treningen starter opp ute på Lisleby, selv om gressmatta foreløpig ikke er klar til bruk. Det er uansett bra med utendørstrening - trimmen og flere grupper har jo trent trent ut og ikke bare innendørs. Selv om vi trener ute regner vi med at Østfoldhallen fortsatt vil bli benyttet.

Vi nærmer oss Østfoldstafetten og jeg håper og tror at det blir god deltakelse fra FIF. Samtidig håper jeg mange benytter anledningen til å se på og heie på løperne tirsdag 26. april.

Vi får krysse fingrene og håpe vi får en god sesong uten restriksjoner! Lykke til alle sammen!

Hilsen Tore B